Sıkça Sorulan Sorular

Nasıl iş ortağı olabilirim?

Silva iş ortağı olmak için 18 yaşını doldurmak yeterlidir. www.silvanetwork.com.tr web adresimizden ‘’Ailemize Katılın’’ formunu doldurarak kaydolabilirsiniz.

Neden Silva iş ortağı olmalıyım?

Silva iş ortağı olduğunuzda ürünlerimizi %20 indirimli hakkı kazanırsınız. %25 sıcak satış karı ile birlikte toplam 8 farklı kazanç fırsatı sizi bekliyor. Hoş geldin hediyeleri, haftalık hediyeler, sıcak satış karı, ekip primleri, kariyer teşvik ve koruma primleri, toplantı teşvikleri ve nesil primleri gibi birçok kazanç fırsatı ile maksimum kazanç sağlayabilirsiniz.

2007’den bugüne network marketing tecrübesi, doğal ve kaliteli ürünleri, yüksek kazanç oranları, müşteri memnuniyeti, güven ve dürüstlük ilkeleriyle lider marka Silva!

Kazanç, kalite, sağlık, mutluluk, kariyer ve daha birçok avantaj için şimdi siz de daha çok insanın bu fırsatlardan ve güzelliklerden yararlanmasını sağlayın!

T.C Kimlik numarası neden zorunlu?

Vermiş olduğunuz siparişlerin adınıza faturalandırılması yasal bir zorunluluktur. Faturalandırma işlemi için Kimlik numarası gerekmektedir.

Silva Puan (SP) nedir?

SP, her üründe belirlenen para puandır. Silva’da yaptığınız her alışverişten SP (Silva puan) kazanırsınız. SP’ ler sizin ve ekibinizin kariyerini belirler.

Ekibime nasıl yeni iş ortağı ekleyebilirim?

Panelinizden ‘’Ekip Yönetimi’’ bölümünden ‘’Yeni Temsilci Kayıt’’ sekmesini tıklayarak açılan alana yeni iş ortağı kayıtlarınızın girişlerini yapabilirsiniz.

Referans satış linki nedir?

Her iş ortağımıza özel referans sipariş linki verilir. Bu linkten gelen siparişlerin sıcak satış karı referans olan iş ortağımızın hesabına yansıtılır ve kazancı bir sonraki ayın 15’in de tahakkuk ettirilir. Referans sipariş linki sayesinde satışlarınız otomatik olarak artar ve kazancınız yükselir.

Referans satış linkinden yeni iş ortağı kaydolabilir mi?

Size ait referans satış linki üzerinden kaydolan iş ortaklarınız sizin ekibinize kaydolurlar.

Hoş geldin hediye programından nasıl yararlanabilirim?

Silva’ ya kaydolduğunuz ay hoş geldin hediye programına katılmış olursunuz. Yeni iş ortaklarımıza özel bu programda 4 ay süresince hediyeler kazanma fırsatınız olur.

İlk sipariş verilen ay başlangıç olarak kabul edilir. Hediye limitleri tek seferde verilen siparişlerde geçerlidir. Hoş geldin hediyesi kazanan temsilci için bir sonraki ayın hediye fırsatı açılır. Sıralı olarak 4 ay süresince program devam eder. Sipariş verilmeyen ay program sona erer.

Kazanç sisteminiz hakkında bilgi alabilir miyim?

Kazanç sistemimiz tüm detaylarıyla danışman kılavuzumuzda anlatılmıştır. Örnek bir lider kazanç sistemimin tüm detaylarına hâkim olmalıdır.

  • Öncelikle temsilci olarak %20 oranında indirimli ürün alabilirsiniz.
  • 9 farklı kazanç ile yüksek gelir elde edersiniz.
  • Aldığınız ürünleri katalog fiyatı üzerinden satış yaparak %25 sıcak satış kârı elde edersiniz.
  • Şahsi prim kazancı
  • Sıcak satış karı
  • Hoş geldin hediyeleri/haftalık hediye kazancı
  • Ekip primi
  • Kariyer teşvik primi
  • Kariyer koruma primi
  • Toplantı teşvik primi
  • Nesil primleri

Lider Değişikliği Yapabilir miyim?

Organizasyon sistemimizde lider değişikliği yapılmamaktadır.

Hatalı temsilcilik kayıtlarında ne yapabilirim?

Hatalı yeni temsilci kayıtlarında kişi farklı bir lidere kaydolmuşsa;
Kaydı gerçekleştiren temsilcinin kendisi genel merkeze (müşteri hizmetleri ya da WhatsApp destek hattına) 24 saat içerisinde iletmesi durumunda, kaydı değerlendirilmeye alınacaktır. Yeni temsilcilik kaydı iptal edildikten sonra tekrar kayıt gerçekleştirebilecektir.

Kataloğu nasıl temin edebilirim?

www.silvanetwork.com.tr sitemizde sol üst köşede online kataloğumuzu inceleyebilir ya da web sitemiz üzerinden katalog siparişi verebilirsiniz.

Siparişlerimi ne zaman teslim alabilirim?

Siparişleriniz yoğunluğa ve stok durumuna bağlı olarak üç ila yedi iş gününde anlaşmalı kargo firmamıza teslim edilir, kargo firmaları teslim aldığı ürünleri müşterilerimize üç ila yedi iş gününde belirtmiş olduğunuz adrese teslim edilecektir.

Siparişlerimi iptal edebilir miyim?

Siparişleriniz onaylanana kadar panelinizden iptal etme hakkınız vardır. Onaylanan siparişlerin faturası kesildiği için iptali yapılamamaktadır.

Şifremi unuttum, nasıl yeni bir şifre alabilirim?

Giriş panelinizden ‘’Şifrenizi unuttuysanız tıklayınız.’’ yazısını tıklayarak açılan pencereye TC Kimlik numaranızı, kullanıcı adınızı, e-posta adresinizi veya temsilci kodunuzu girerek şifrenizi sıfırlayabilirsiniz.

Siparişimde adres değişikliği yapabilir miyim?

Henüz onaylanmamış siparişlerinizde adres değişikliğini yeni adres ekle kısmından yapabilirsiniz. Sistemde en fazla 3 adres kaydı yaparak o an adreste bulunduğunuz adrese gönderim yapabilirsiniz.

Prim ödemeleri nasıl oluyor?

Prim ve sıcak satış karı hesaplamasına esas teşkil eden satış dönemi; her ayın ilk günü ile son günü arasında kalan dönemdir. Bu dönemde yapılan satışların primleri ve sıcak satış karları takip eden ayın 15’inde iş ortaklarımıza bildirilir ve ayın son iş günü hesaplarına yansıtılır. 

Primlerimi sipariş verirken kullanabilir miyim?

Havale ödeme seçeneğiyle tamamlamış olduğunuz siparişlerinizin tamamlama aşamasında bulunan açıklama alanına bu talebinizi yazmanız durumunda primleriniz ödemenizden düşecektir kalan kısım banka hesabımıza yatırırsanız siparişiniz tamamlanır.

Siparişler teslim alınmadığında ne olur?

Siparişlerde kargo teslim alınmadığı takdirde kargo şirketi tarafından ceza bedeli yansıtılmaktadır. Teslim alınmayan siparişin ceza bedeli iş ortağımıza, referanslı sipariş ise yine siparişi oluşturan iş ortağımıza yansıtılır. 

Kargo paketim hasarlı geldi ne yapmalıyım?

Tüketicilerimize sunduğumuz tüm ürünler kargoya teslim edilmeden kontrolden geçer ve kameralarla paketleme esnasında kayıt yapılır. Ürünlerin taşıma esnasında düşürülmesi veya kargoya hatalı yüklenmesi nedeniyle hasar oluşabilir.

Siparişleriniz adresinize ulaştırıldığında, ürünleri teslim almadan önce dış pakette hasar kontrolü yapıp, hasar olması durumunda görevliye ‘’Hasar Tespit Tutanağı’’ hazırlatınız.

Gönderiyi teslim alma aşamasında kargonun herhangi bir yerinde ıslanma, ezilme görmeniz durumunda veya gönderinin herhangi bir şekilde hasarlandığına dair şüpheniz var ise; teslim alma aşamasında gerekli kontrol için tutanak tutulmasını talep etmeniz gerekmektedir. İlgili tutanak kargo görevlisiyle birlikte doldurulacak olup, bu işlem öncesi gönderinin teslim alındığına dair imza atılması gerekmektedir. Kargoyu teslim alma durumunda, görevliye iletilmeyen veya sonrasında yapılacak talepler kabul edilmeyecektir.

Tutanak doldurulduktan sonra kargo tazmini konusunda sorun yaşamamak için, hasarlı ürünü size teslimatı yapan kargo firmasıyla geri gönderiniz.

Kargonuzu teslim aldıktan sonra eksik ürününüz var ise teslim aldığınız gün 0850 460 07 08 numaralı hattımızdan konuyla ilgili yardım isteyiniz.

(İmzalanarak teslim alınan kargonun sağlam ve eksiksiz alındığı anlamı taşıdığını unutmayın)

Kurumsal Temsilciliğe nasıl geçiş yapabilirim?

  1. Vergi mükellefi olan kişilerin Kurumsal temsilcilik yapmaları gerekmektedir. Kurumsal temsilcilik yapmak isteyen kişilerin aşağıdaki belgeleri ibraz etmeleri zorunludur.
  • Vergi Levhası (PDF)
  • İmza Sirküleri (PDF)
  • Yetkili Kişi Kimlik Fotokopisi
  • Tic. Sicil. Gazt.
  • Satış Sözleşmesi
  • İkametgâh (pdf formatlı)
  • Ticaret Odası Faaliyet Belgesi (pdf formatlı)
  • Mali Müşavir İletişim Bilgileri
  • E-mail adresi
  • IBAN bilgisi

Kredi kartı ile alışveriş yaptığımda kart bilgilerim güvende mi?

Uluslararası güvenlik standartları kapsamında 256 bit ile şifrelenmiş SSL güvenlik sertifikası ile korunmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz kesinlikle saklanmamaktadır.

Mikrofiber bezleri nasıl kullanırım?

Mikrofiber bezler ilk kullanımdan önce yarım saat ılık suda bekletilmelidir. Bu uygulama bezin bakımı için belli aralıklarla yapılmalıdır. Bez iyice sıkılmalıdır. Mop kuru bez statik elektriklenme ile tozları toplar, temizlenecek alan çok tozluysa birkaç kez bezin silkelenmesi gerekir. Mop ıslak bez zemin temizliği içindir. S Hareketi ile temizlenerek tozlar belli bir noktada toplanır. Toplanan tozlar gerekirse ek bir bezle alınır.

Mikrofiber bezler tek olarak ılık suda bekletilmeli, farklı renk bezlerle aynı kapta bekletilmemelidir.

Mikrofiber bezlerimizin içeriğinde kimyasal kullanılmadığı için kesinlikle piyasada kullanılan petrol türevi zararlı kimyasal deterjanlar kullanılmamalıdır. İplik yapısı çok ince liflerden dokuma yapıldığından kimyasalın içeriğinde bulunan yapışkan maddeler filament ipliklere zarar verir, gözenekleri tıkar ve bez işlevini gerçekleştiremez. Mikrofiber bezlerimiz Purimax deterjanlarımızla kullanılabilir.

Purimax deterjanların farkı nedir?

Purimax deterjanların çoğu doğal kaynak olan borakstan üretilir. Su, sodyum, bor ve oksijenden meydana gelen boraks doğal bir mineraldir. Bor, dünyada en çok ülkemizde bulunur. Deterjanlarımız yüksek kalite standartlarına göre üretilmiş olup, doğal hammaddeler kullanılarak tüketicilerimize sunulmuştur. Purimax deterjanlarımızın yüksek performansı sayesinde tüketicilerin beğenisini kazanmıştır.